H 200 vering

• wim

ik heb een H200 van 2001

de vering is nogal stug (suitert}geeft het verbeterring als ik het z.g.n. comfort verblad plaats?

Gaarne jullie ervaring c.q.aanbieding.

• Michael van der Poel

Het is echt een wereld van verschil als u comfortverenset monteert! Volgens mij kost het inclusief BTW en montage ongeveer Æ’ 700,-.

• Martin

Het maakt inderdaad wel verschil, zelf heb ik het ook laten doen en heb hier absoluut geen spijt van.

• Tom

Als je na het monteren van een comfortpakket tóch nog niet tevreden bent, zou ik eens overwegen om gewoon een paar grindtegels in de laaderuimte te leggen.

Deze auto is natuurlijk in eerste instantie bedoeld om vracht te vervoeren en daardoor wat stugger geveerd ( bladveren) .

Door een stukje belading bereik je ineens een heel ander rijgedrag.

Groetjes Tom

• Paul

Heb een H200 9 zitter. Perfect voor een groot gezin. 2 volwasenen, hond en 4 kids. Maar kan zo'n confort pakket ook onder deze auto of zit het al standaard in ivm personenen vervoer

• Gerard

Ik rij nu 2 jaar rond in mijn H200 (korte wielbasis) met zo'n comfort pakket. De verbetering is marginaal. Als je met een lege wagen op de A12 van Utrecht naar Den Haag rijd, dan krijgt je rug het toch aardig te verduren. Niks comfortabel dus.

Met een geladen wagen is er niks aan de hand. Als je gemiddeld met weinig kilo's rondrijd dan zou ik toch een andere wagen kiezen.

• jeroen

Als je H200 van fabriek af een 9 zitter is , heeft deze achter schroefveren i.p.v. bladveren. In dit geval is het niet mogelijk het zgn. comfort pakket te monteren.

Groeten,

Jeroen