:-)
ff testen
Het gaat er toch om dat iedereen begrijpt wat er wordt bedoeld?Wat maakt het dan uit of het een z of een s is!Ook voor mij is de Atotz complete Atos een leuke auto…..
Het komt zeer gefrustreerd over om iemand aan te vallen op een letter.Gelukkig is hier Tom en dan is alles goed.
Laat mij raden Tom,jij zit in de verkoop?
He………….Marco,
Alvast prettige feestdagen en veel rijplezier in je Lancia.
Ik weet ook niet waarom er zo laat gereageerd wordt.Maar ja, beter laat dan nooit zeggen ze toch?
Over auto's:
Ik kan gedeeltelijk met je mee gaan in je kritiek op de Atosz,maar inderdaad vanuit het liefhebbers gezichtspunt.Practisch blijft het een juweeltje…..Maar ook ik ben een liefhebber en daarom probeer ik mijn vrouw zover te krijgen dat ik een
'“ Burton” kan kopen in de zomer van 2002! Ik heb deze auto gevonden op duckhunt.nl en ben tptaal verkocht!!!!!!
Wat denk jij daarvan?Ben benieuwd naar je reactie.Het lijkt mij een prettig gestoorde wagen.De Atosz voor het praktische en de Burton voor het leuke…..
Groet,
Racoon
Sorry voor mijn late reactie,maar ik was een paar dagen in Engeland.
Ik denk dat het verstandig is om eerst eens in een Burton te gaan rijden.Het lijkt mij in ieder geval een heerlijk “hebbeding”.Ben alleen wel benieuwd naar zijn veiligheid……jkt mij niet echt safe met een polyester uiterlijk.Maar ja hij is goedgekeurd dus moet het in iedewr geval aan een aantal eisen voldoen.
Kortom:
Ik ga een afspraak maken en laat je weten hoe het verder gaat
Groet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?