ik zou wel eens willen weten wat nou de beweegreden is van mensen om een atoz te kopen,ik vind het echt een waanzinnig lelijk ding!
Beste Marco,
Heel goed jongen,gooi het er maar uit……..leuk je ook op deze site tegen te komen.Mmmmm……Atoz,tsja wat moet ik daar nu van zeggen?Hij rijdt goed,is zuinig,leuke kleuren,makkelijk te parkeren,lage verzekering en wegenbelasting.het is geen macho auto,maar de mensen die daar in rijden hebben dat ook niet nodig.
Maar in mijn geval,vond ik bijvoorbeeld een Lantra te duur om in te rijden :-)
Uiteraard is dat mijn persoonlijke mening en zeker als ik bijvoorbeeld dagelijks van HvH naar R'dam en terug moest rijden,zou ik dat zo goedkoop mogelijk willen doen.
Groet,
Babba
Hmm ja,
misschien heb je wel gelijk. Ik bedoel: je hebt een Atos vanaf f 15.987,-. Kijk eens even bij de concurrenten in deze prijsklasse… Wat dacht je misschien van een Daewoo Matiz. Of misschien een Kia Pride……
Wil je (zoals jij misschien) een polootje rijden mag je wel MINSTENS een milletje of 10 meer meenemen…. en dan heb je nog steeds maar 1 schamel jaartje fabrieksgarantie, terwijl Hyundai er 3 geeft………
Oftewel, inruilen die Atos na 3 jaar voor …… een nieuwe Atos natuurlijk. Goedkoop en zeker rijden. En het rijdt nog goed ook.
P.S. Over WELKE Atos heb je het in godsnaam. Misschien weet je het niet maar ik zal je even op de hoogte brengen: er is een Atos Spirit en een Atos Multi….
Kijk anders maar ff op www.hyundai.nl dan kan je de volgende keer weer meepraten.
Met vriendelijke groet,
Jorg
Laat toch lullen joh!
Rijdt zelf waaschijnlijk in een saaie auto.Wel leuk dat hij zo op de Matiz afgeeft,blijkbaar is deze auto toch spraakmakend……Niet te duur en in handig zakformaat.Wat wil je nog meer.Een Atoz past bij je of niet,heel simpel.Jorg schreef:
>
> Hmm ja,
>
> misschien heb je wel gelijk. Ik bedoel: je hebt een Atos
> vanaf f 15.987,-. Kijk eens even bij de concurrenten in deze
> prijsklasse… Wat dacht je misschien van een Daewoo Matiz.
> Of misschien een Kia Pride……
> Wil je (zoals jij misschien) een polootje rijden mag je wel
> MINSTENS een milletje of 10 meer meenemen…. en dan heb je
> nog steeds maar 1 schamel jaartje fabrieksgarantie, terwijl
> Hyundai er 3 geeft………
> Oftewel, inruilen die Atos na 3 jaar voor …… een nieuwe
> Atos natuurlijk. Goedkoop en zeker rijden. En het rijdt nog
> goed ook.
>
> P.S. Over WELKE Atos heb je het in godsnaam. Misschien weet
> je het niet maar ik zal je even op de hoogte brengen: er is
> een Atos Spirit en een Atos Multi….
> Kijk anders maar ff op www.hyundai.nl dan kan je de volgende
> keer weer meepraten.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Jorg
ik vroeg alleen wat mensen er toe beweegd een atoz te kopen,maakt niet uit welk type ik vind ze allemaal afschuwelijk!
Ik vind een suzuki wagon R om maar 1 voorbeeld uit de kast te halen ook onooglijk,of een opel agila ook geen smoel,wat je steeds weer hoort bij sommige mensen zoals bij jullie is het kosten aspect,het is gewoon hollandse zuunigheid!!
Als jullie schraperigheid geen rol zou spelen koos je ook niet vanzelfsprekend voor b.v.een atoz.
Ha die marco,
Kun je mij vertellen wat je onder “schraperigheid” verstaat?
Ik zie het als volgt:
Iedereen heeft een budget te besteden en daar wil je zo veel mogelijk leuke dingen mee doen.De leuke dingen zijn niet voor iedereen hetzelfde - gelukkig maar,anders zou iedereen in een Atoz rijden :-) -dus heeft iedereen een ander leuk iets om zijn geld aan te besteden.
Bij mij komt autorijden niet meer op de 1e plaats - nog wel een goede 2e - en daarom zijn mijn prioriteiten t.a.v “leuke dingen ”verlegd.Om toch nog leuk te rijden heb ik een Atoz gekocht omdat ik dan verzekerd ben van:
3 jaar garantie(ook mobiliteit)
Dubbele airbaig
Electr.ramen
Stuurbekrachtiging
In hoogte verstelbare gordels
In twee delen wegklapbare achterbank
Leuke kleur
En dat allemaal RUIM onder de twintig mille(nieuw wel teverstaan)
Voeg daarbij zijn lage verbruik,makkelijk te parkeren,stereo met 4 boxen,lage verzekering en wegenbelasting,dan heb je teven mijn motivatie om een Atoz Spirt
aan te schaffen.Veel auto voor relatief weinig geld,waardoor er meer overblijft om UIT TE GEVEN aan nog meer leuke dingen.Geen schraperigheid dus………..
Overigens vindt ik deze hele discussie erg leuk.
Tot horens
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?