Nieuwe Accent, Atos, of H200 Dubbele Cabine nodig?
In verband met aankoop grote partij zéér goede inruilprijzen of zonder inruil fikse korting!
Officieel Hyundai Dealer !
Fl 19000,00 helemaal rijklaar inclusief matten, fl 50,00 brandstof, verbandtrommel,gevarendriehoek,verwijderingsbijdrage,kosten rijklaar maken,mica-parelmoerlak waltz bleu,3 jaar garantie, 3 jaar mobiliteitsgarantie en meer weet ik niet te verzinnen hoor.
Dit is volkomen legaal, want ik werk gewoon bij een Hyundai Dealer die een zéér grote partij atos en accent modellen in één keer gekocht heeft bij onze inporteur.
Kijk anders even op onze website http://www.autoboulevard.nl/plaats2/homepage.htm
Deze aanbieding staat!
Ik zie je wel in de showroom.
Nog vragen? Gewoon even een mailtje naar tom@vdplaats.nl
Groetjes Tom.
Als u echt zo'n auto wilt hebben , waarom komt er dan geen reactie vraag ik me af?
Een scherpere prijs krijgt u gegarandeerd nergens.
Zelfs op mijn mail krijg ik geen reactie?
Kan het zijn dat u bij een collega-dealer werkt om mij even uit te testen?
Een stukje jaloezie is dan inderdaad op z'n plaats, omdat deze auto normaal onmogelijk tegen deze prijs geleverd kan worden.
Wees sportief en kom eens met een reactie.
U mag me ook gewoon bellen als u het liever niet via dit prikbord doet.
Groetjes Tom.
Beste Tom,
Wat voor een prijs kan jij maken voor een accent 1.3 met airco, centrale vergrendeling, airbag, leuke velgjes (minimaal 15 inch), en stuurbekrachtiging, en electrische ramen.
Ik heb namelijk vanavond mijn coupé uit 1999 total loss gereden, en moet een andere auto kopen.
ik wacht op je reactie.
groeten klaas.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?