Superaanbiedingen

• Tom

Nieuwe Accent, Atos, of H200 Dubbele Cabine nodig?

In verband met aankoop grote partij zéér goede inruilprijzen of zonder inruil fikse korting!

Officieel Hyundai Dealer !

• m

Nou, zeg het maar. Wat kost een Atos Spirit SX, kleur Waltz Blue? Ik bedoel de netto prijs, inclusief alle poespas van rijlklaarkosten, etc. en rekening houdend met korting i.v.m. GEEN inruil?

Ik wil natuurlijk wel graag weten of dit legaal is en hoe dit te controleren is!

Ik ben benieuwd.

M.

• Tom

Fl 19000,00 helemaal rijklaar inclusief matten, fl 50,00 brandstof, verbandtrommel,gevarendriehoek,verwijderingsbijdrage,kosten rijklaar maken,mica-parelmoerlak waltz bleu,3 jaar garantie, 3 jaar mobiliteitsgarantie en meer weet ik niet te verzinnen hoor.

Dit is volkomen legaal, want ik werk gewoon bij een Hyundai Dealer die een zéér grote partij atos en accent modellen in één keer gekocht heeft bij onze inporteur.

Kijk anders even op onze website http://www.autoboulevard.nl/plaats2/homepage.htm

Deze aanbieding staat!

Ik zie je wel in de showroom.

Nog vragen? Gewoon even een mailtje naar tom@vdplaats.nl

Groetjes Tom.

• Tom

Zoals je zult begrijpen geldt wel OP=OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Tom

• Tom

Als u echt zo'n auto wilt hebben , waarom komt er dan geen reactie vraag ik me af?

Een scherpere prijs krijgt u gegarandeerd nergens.

Zelfs op mijn mail krijg ik geen reactie?

Kan het zijn dat u bij een collega-dealer werkt om mij even uit te testen?

Een stukje jaloezie is dan inderdaad op z'n plaats, omdat deze auto normaal onmogelijk tegen deze prijs geleverd kan worden.

Wees sportief en kom eens met een reactie.

U mag me ook gewoon bellen als u het liever niet via dit prikbord doet.

Groetjes Tom.

• olaf

nou nou een pony uit 89 voor fl 1950,- dat zijn superprijzen ik krijg ze hier in den-haag niet

• Tom

Ik weet niet waar dit over gaat hoor, maar ik heb niemand gezien met een Pony uit '89

Groetjes Tom

• klaas

Beste Tom,

Wat voor een prijs kan jij maken voor een accent 1.3 met airco, centrale vergrendeling, airbag, leuke velgjes (minimaal 15 inch), en stuurbekrachtiging, en electrische ramen.

Ik heb namelijk vanavond mijn coupé uit 1999 total loss gereden, en moet een andere auto kopen.

ik wacht op je reactie.

groeten klaas.

• klaas

en het liefst een 3 deurs uitvoering, met een beetje sportief uiterlijk.

• Tom

kijk maar in je mailbox

Groetjes Tom