tuning hyndai coupe

• player 3

Ik heb een vraagje; ik heb een hyndai coupe fx 2.0 16V

, en wilde graag weten wat de mogelijkheden zijn qua tuning, sportuitlaat, enz, .

Aangezien de uitlaat links achter zit, hoorde ik van iemand dat misschien een sportuitlaat niet zal passen of zo.

Ik z at te denken aan een uitlaat van Remus of zo.

groetjes,

Damien.

• Mike

Er zijn een aamtal sites in duitsland en frankrijk die zeer veel fototjes en ideeen hebben om je Coupe te tunen. In Engeland zijn er bedrijven die ander chips en nokkenassen om zeer makkelijk meer vermogen uit je 2.0 liter te halen. Wil je meer info www.mvdpoel@hyundai.nl

• pancilaan

Heb jij misschien dan ook wat informatie voor mij over het tunen van de scoupé?

alvast bedankt

Bastiaan

• pim

Je kan het proberen bij atec tuning, een net gestard bedrijf met zeer enthousiaste en behulpzame mensen. Ik heb zelf zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Op hun website is heel veel informatie te vinden, (www.atectuning.nl) ze hebben van alles, van luchtfilters, uitlaten, chips, snellere nokkenassen, verlaging, spoilers, zelfs een voorbeeld hoe jouw auto eruit gaat zien met een spoilerset. Daarnaast monteren ze eventueel alles. Ik weet eker dat je bij ze zult slagen, veel succes.

• Tom

Hier heb je wat mogelijkheden:

http://www.google.com/search?q=tuning+hyundai+scoupe&hl=nl&lr=

• d_view