wat ze ook zeggen !

  • HYUNDAI NEDERRLAND CLUB

    kom een kijkje nemen bij de club pagina van HYUNDAI

    te vinden op de start pagina .

  • MAFKEES

    Ben het met je eens Robert

  • v.tonissen

    Ik heb sterk de indruk dat deze oproep van Hyundai Nederland Club geen enkele betrekking heeft op “mensen” zoals jij…..

    Je denkt toch niet enige steun te vinden bij Hyundai Nederland Club. Wat is het leven toch moeilijk met zo'n …….

    Zielig figuur

  • HYUNDAI NEDERRLAND CLUB

    aan jou besteed ik geen aandacht

  • v.tonissen

    Daar zit ik niet op te wachten Robert. Hoewel ik wel een kijkje heb genomen op jullie site.

    Indien je wel aandacht schenkt aan mensen die het merk Hyundai ten onrechte in een kwaad daglicht stellen aan de hand van allerlei belachelijke benamingen (zoals bijv. KUTMERK) en andere lullige uitlatingen, dan twijfel ik aan de waarde van Hyundai Nederland Club. Zeker ten aanzien van echte Hyundai liefhebbers.

  • V.tonnisen

    MHR de Hufter

    Hou een je muil en zoek iets anders om je af te zeike.

    Of heb je een ander probleem……

  • Mafkees slaat weer toe

    Tonissen als je zeker weet dat je een hyundia hebt,dan weet je ook dat er geen een monteur er graag aan sleutelt aan zo`n merk als hyundia.

    Ik weet wel ik wil ze niet eens meer voor niets wil zo`n merk als HYUNDIA.

    Nee Dan MaarToch Liever Een FERRARI…………….

  • Peter

    Die HYUNDIA-zeikerd is waarschijnlijk gewoon een sexueel gefrustreerd mannetje die niet aan zijn trekken komt bij zijn eigen vrouw. Daarom terroriseert hij maar prikbordjes op internet, in de hoop zo wat aandacht te krijgen. Zeker tekort aan de borstvoeding gezeten !

    Ik hoop deze klojo eens in levenden lijve te ontmoeten, zodat ik die enorme muil van hem eens een maatje kleiner kan slaan.

    Nou, kloot, ik ga de uitdaging graag aan !

  • Hallo peter valetijn

    Nou dat IQ van je is nog erger dan een kip zonder kop…….

    Zeik niet en doe eens wat nuttigers,dan hier gallen………..

    KIPPENNEUKER……………

  • Gerard

    Je weet nog steeds niet hoe je Hyundai schrijft hè!

    Ga nou maar gewoon een keer lekker touren in een coupé en geniet van de auto en z'n wegligging en van alle POSITIEVE reacties.

    Gerard