hyundia

• Peter

Wederom een teken van machteloosheid ! Lijkt me erg om als loser door het leven te gaan, zoals jij doet. Wel mee willen praten maar er de ballen verstand van hebben. Zielig hoor.

Bel Stichting Korrelatie en maak zo snel mogelijk een afspraak met je psychiater, @!#$ !

• Peter

Nee, ik heb wel een Hyundai die rijdt. Dat jij je laat afschepen met een Kadett…

• v.tonissen

IS DAT NU JE LAATSTE WOORD !!!!!

Dat je vocabulaire (hopelijk ken je de betekenis van dit woord) reeds is uitgeput wist ik al enige tijd, maar je fantasie is eveneens beroerd. Mijn inziens ben je een nietsnut. Nu niet gaan huilen…..

HUFTER

• MAFKEES

hoezo jullie zijn zielig en triest en HUFTERS boven dien!!!!!!!

jullie hebben een menig over een persoon en ik heb dit over een type auto.

Kijk dat noem ik nog eens zielig……………..

STELLETJE ZEIKERS

• MAFKEES

en nu ben ik er stil over,ik verwijs jullie naar de site KLAGENMAG.nl

Laten we deze site houden als een normalen site……….

dank u

• v.tonissen

Het is inderdaad de bedoeling om via deze site NORMAAL ervaringen uit te wisselen met betrekking tot Hyundai.

Dit bleek echter niet meer mogelijk te zijn na verschijning van een idioot onder de titels HYUNDIA en nadien MAFKEES.

Door echte Hyundai liefhebbers en meer intelligente mensen (gelet op jouw taalgebruik) lastig te vallen met domme praat, zijn irritaties niet te voorkomen.

Gewoonweg omdat Hyundai dit soort chauffeurs en @!#$ niet verdient.

Uiteindelijk werpt het vruchten af, want kennelijk heeft meneer er nu genoeg van en wil deze site als normaal laten fungeren. Een verstandig besluit want met zo'n IQ valt niet te winnen. Dus vanaf nu bek dicht en deze site zal zijn NORMALE funktie weer voortzetten.

Eveneens een Hyundai liefhebber.

• MAFKEES

dat maak ik nu eenmaal zelf uit,en met eikels zou als jullie valt niets uit

te wisselen integendeel volgens mijn kun je niet eens fietsen.

GalBak

• HYUNDAI NEDERRLAND CLUB

ja dan is zeker de HYUNDAI CLUB niets voor……..

• Peter

MAFKEESJE is boos en hij is werkloos…

• MAFKEES

PETER DE MENSEN VERTROUWEN JE VOOR GEEN METER,

ZELFS EEN ANDERE MAN DOET HET BIJ JE VROUW BETER.