Nieuwe Excel

  • Edwin

    Ik ben van plan een nieuwe Excel 1.3 SE te kopen. Kan iemand mij zijn ervaringen over dit model vertellen. Ik weet namelijk weinig over Hyandai; betrouwbaarheid, rijervaring enz.

    Alvast bedankt.

  • Jan

    Moet je doen!

    Goede rijeigenschappen, ruim, luxueus uitgevoerd, pittig en bovenal niet duur!

    Nu is er zelfs ook nog eens een aktie dat jee een gratis airco krijgt!

    Edwin schreef in bericht:

    ——————————-

    Ik ben van plan een nieuwe Excel 1.3 SE te kopen. Kan iemand mij zijn ervaringen over dit model vertellen. Ik weet namelijk weinig over Hyandai; betrouwbaarheid, rijervaring enz.

    Alvast bedankt.

  • Henry

    Hoi Edwin,

    Waarom wil je een nieuwe excel kopen?

    mijn vriendin heeft er nog een van april 1999 die ze wil verkopen voor meer dan 10.000 gld onder de nieuwprijs!

    Het is hyundai excel 1.3 SE met electrische ramen en spiegels, stuurbekrachtiger en achterspoiler met 3'e remlicht en de kleur is metallic zwart.

    de auto heeft nog geen 40.000 km gereden en ziet er nog perfect uit, op een klein deukje na. (fiets tegenaangevallen, geen lakbeschadiging)

    De auto heeft alle beurten gehad bij de officiele dealer.Mankeert niets aan en ziet er goed uit.

    De reden is dat ze hem weg doet is dat ik ook een auto heb, en 2 auto's is teveel van het goede.

    Belang bij ? bel 06-24631392 of mail: htd@planet.nl

    Geen inruil AUB

    groeten Henry