Welkom

  • R.H.J. Morsink

    Geachte Hyundai-liefhebber,

    Welkom op het Prikbord van de Hyundai.startpagina.nl. Op dit prikbord kunt U discussieren over van alles en nog wat over het merk Hyundai. U zou Lancia's te koop kunnen aanbieden en/of vragen. Of zoekt U gewoon een instructieboekje. Alles kan.

    Veel plezier !

    De Webmaster.

  • m.de groot

    bedoelt u lancia's of LANTRA'S

    R.H.J. Morsink schreef in bericht:

    ——————————-

    Geachte Hyundai-liefhebber,

    Welkom op het Prikbord van de Hyundai.startpagina.nl. Op dit prikbord kunt U discussieren over van alles en nog wat over het merk Hyundai. U zou Lancia's te koop kunnen aanbieden en/of vragen. Of zoekt U gewoon een instructieboekje. Alles kan.

    Veel plezier !

    De Webmaster.

  • A.A.M. Lunenburg

    BIJNA NIEUWE ACCENT TE KOOP

    Wegens nieuwe baan met auto komt onze nagenoeg nieuwe Accent 1.5 GLS te koop. Hij is van 10 maart 2000 (!) en er is dus nog ruim 2,5 jaar volledige garantie.

    De auto heeft alle mogelijke extra's (lichtmetalen velgen, radio/CD, zonnedak (van fabriekswege), ABS, electrische ramen rondom, electrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels etc.). We hebben bijna 10.000 km gereden.

    Inclusief afleveringskosten, verwijderingsbijdrage etc. was de nieuwprijs bijna f 37.000,00.

    We vragen nu f 27.500,00. Een koopje voor een ronduit geweldige auto.

  • J.M. Nieuwboer

    Hallo.

    Ik ben op zoek naar een afbeelding van een Sonata 2.0 gls van +/- 1991.

    Kun je mij daar aan helpen??

    Groeten,

    John.

  • C.van.Galen

    Op antwoord van je mailtje wil ik alleen maar zeggen dat je gewoon niet weet

    waar je over praat. Misschien heeft dit met je broodwinning te maken en dan zeg

    ik veel succes en zo door gaan. Alleen moet je proberen om het verschil tussen

    een Skoda (die tegenwoordig niet mis zijn) en een Hyundai zien uit te vinden.

    C.van.Galen

  • robert

    KOM DAN EVEN KIJKEN BIJ DE

    CLUB PAGINA VAN DE

    HYUNDAI NEDERLAND CLUB,

    HTTP://AUTO.CLUBS.NL/HYUNDAI

    XIEJE ROBERTJ.M. Nieuwboer schreef:

    >

    > Hallo.

    > Ik ben op zoek naar een afbeelding van een Sonata 2.0 gls van

    > +/- 1991.

    > Kun je mij daar aan helpen??

    > Groeten,

    > John.